Headerbild Erfolgsgeschichte Jasmin (Desktop)
Headerbild Erfolgsgeschichte Jasmin (Mobil)

MIJN SUCCESVERHAAL

OP TECHNOLIT

JASMIN

Departement: Telefonieverkoop
Opleiding: Assistent officemanagement
Huidige functie: Telefonieverkoop
Bij TECHNOLIT sinds: 2019
Boodschap:"Persoonlijkheden worden niet gevormd door mooie speeches, maar door werk en je eigen prestaties."

Hoe bent u bij TECHNOLIT terechtgekomen of hoe heeft u TECHNOLIT leren kennen?

Tijdens mijn stage als assistent officemanagement werkten enkele klasgenoten bij TECHNOLIT. We spraken vaak over ons werk en ik vond het erg leuk om te horen wat de anderen te vertellen hadden. Nadat ik mijn stage had afgerond, solliciteerde ik ongeveer zes maanden later bij TECHNOLIT.

U werkt in de telefonische verkoop bij TECHNOLIT. Wat is er interessant aan deze baan en wat zijn de uitdagingen?

Wat ik het leukste vind aan mijn baan is de afwisseling. Ik heb elke dag met andere mensen te maken en richt me op elke klant afzonderlijk. Mijn werkdagen zijn altijd anders en ik zit niet altijd in dezelfde sleur. Dat vind ik erg leuk. Daarnaast staat de uitdaging van mijn werk duidelijk voorop: mijn verkoopdoel halen en natuurlijk verhogen als dat mogelijk is. Ik stel mezelf elke dag nieuwe doelen. Het is belangrijk om "vol te houden". Natuurlijk sta ik ook onder een zekere druk om mijn verkoopdoel te halen, maar dat stimuleert me des te meer.

Wat vindt u van de werksfeer bij TECHNOLIT?

De werksfeer op mijn afdeling is geweldig. We staan allemaal in nauw contact met elkaar. We helpen elkaar en beantwoorden vragen. Ook het contact met de verkoopafdeling en andere afdelingen zoals Customer Service vind ik erg positief. Als we klanten bedienen die speciale verzoeken of vragen hebben, overleggen we met onze collega's van de verkoopafdeling. We vallen ook in voor collega's van de buitendienst als ze bijvoorbeeld op vakantie of door ziekte niet beschikbaar zijn.

Wat motiveert jou in je dagelijkse werk?

Vooral de interactie met collega's in het team motiveert me elke dag. Verder de ambitie om van alle klanten die ik aan de telefoon spreek tevreden klanten te maken. Het salaris aan het einde van de maand, waar ik zelf invloed op heb, motiveert me ook elke dag.

Hoe tevreden bent u met uw baan en het bedrijf TECHNOLIT?

Ik ben momenteel erg tevreden met mijn werk. Ondanks de pandemie heb ik de doelen bereikt die ik mezelf had gesteld, wat erg motiverend is.

TECHNOLIT heeft een uitgebreid productprogramma. Hoe goed is uw productkennis en hoe heeft u die opgedaan?

Naar mijn mening is mijn productkennis van de producten waar ik dagelijks mee werk erg goed. Natuurlijk blijf je leren met het grote productprogramma, waaraan voortdurend nieuwe producten worden toegevoegd die we onze klanten aanbieden. De producten die ik elke dag verkoop, onthoud ik het best en ik kan deze informatie meteen doorgeven aan onze klanten. Verder staan mijn collega's altijd klaar om vragen te beantwoorden en wordt onze productkennis regelmatig verdiept door middel van interne trainingen.